Monday 7 May 2018

TESTIMONI YOUTH SHAKLEE : KISAH SHAKLEE SAYA

youth skincare
* kesan mungkin berbeza pada setiap kulit individu

12 mac 20018 adalah tarikh yang saya akan ingat sampi bila-bila sebabnye pada tarikh ni la saya disahkan diserang oleh Chicken Pox ðŸ˜­ðŸ˜­ðŸ˜­

Boleh dikatakan agak teruk bila muka saya dipenuhi dengan bintik-bintik merah. Sebelum terkena chicken pox muka saya agak bersih tanpa parut.

Alhamdulillah waktu saya terkena chicken pox shaklee keluarkan skincare YOUTH.. Memang rezeki saya untuk pulihkan kulit muka dengan Shaklee.


Jadi saya pun mencuba Starter Set YOUTH. Setelah sebulan menggunakan YOUTH perubahan dah boleh nampak.. Parut dimuka makin pudar..

Orang sekeliling dah mula tegur.


" Muka eja dah nampak ok la"


"Eh parut chicken pox dh xnampak sangat"


Saya rasa bersyukur sangat bila kulit muka dah makin beransur pulih.


kredit : lelly shelly shaliza




www.wasap.my/60194735591/alfalfacomplex

Cik Yan
Founder Marvelous Young Group (MYG)
nurulazieyan@gmail.com
facebook:nurulazieyan
instagram:nurulazieyan


Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit


0 comments:

Post a Comment